Correr Descalzos

Atrévete: conoce todas las experiencias de los que han decidido mejorar su técnica

Quedadas, carreras, eventos, tracks, etc..
  • Avatar de Usuario
Avatar de Usuario
Por strontzio
#27587
ez nahiz bizkorra beraz ez nintzen helmugaratu aidean baina hori bai temati bezain seguru nire idean babes goxoa sentitu nuen donostirako bidean lurrak azala laztantzen zidan elkartzen ginen unean alfonbra gorri bihurtzen bait zen txalotzen nindutenean
Avatar de Usuario
Por strontzio
#27588
ez nahiz bizkorra beraz ez nintzen helmugaratu aidean. baina hori bai, temati bezain seguru nire idean. babes goxoa sentitu nuen donostirako bidean. lurrak azala laztantzen zidan elkartzen ginen unean. alfonbra gorri bihurtzen bait zen txalotzen nindutenean.
Avatar de Usuario
Por strontzio
#27589
aztertu Gabe segi oiturei edo izan zoro ta arraro. aztetzen duna zoroa bada nik izatea nahiago. zertan nabilen jakin nahi dunai azalduko diot klaro. esperimentu txiki bat da hau, emaitzekin pozik nago. hankak pila bat indartu zaizkit ta nortasuna gehiago.
Avatar de Usuario
Por strontzio
#27590
los dos primeros mensajes eran de prueba, je je! cuando empece a correr descalzo algunos días que sicologicamente no estaba a tope me daba un poquito de apuro salir a correr descalzo.cuando termine mi primera behobia descalzo estaba eufórico y escribi estos dos versos que posteriormente los días que no me siento muy seguro me sirven como grito de guerra, lo siento jbusper pero están escritos en euskera, no soy capaz de hacerlo en castellano. quería escribir en formato de verso que seria en 10 líneas cada verso pero en los dos primeros intentos me he dado cuenta que no se podía y he separado cada estrofa con un punto. hamarreko haundia da.